Prin completarea acestui formular va exprimati acordul ca aveti cunostinta de termenii si conditiile de garantie si de service si sunteti de acord, ca in cazul in care defectiunea semnalata se datoreaza exploatarii necorespunzatoare, sa suportati cheltuielile interventiei.
Deoarece funcționarea în parametri a echipamentelor este esențială, societatea noastră tratează cu maximă seriozitate și strictețe solicitările de service ale clienților noștri și de aceea am optat pentru cea mai eficientă și transparentă procedură de constatare și, respectiv, service. Atât solicitările de service, cât și eventualele reclamații se fac exclusiv în scris și exclusiv la adresa de email reclamatii@pro-cucina.ro, completând cât mai detaliat formularul de service afișat pe site.
După completarea formularului, veți fi contactați de departamentul service în maxim 24 de ore, cu excepția zilelor nelucrătoare. Dacă nu ați atașat formularului date esențiale cum ar fi: nr. contract, nr. factură, serie echipament, poze elocvente ale defecțiunii sau video (dacă este cazul), vi se va solicita să o faceți – aceste informații fiind necesare pentru a demara procedura de service.După furnizarea datelor cerute, colegii de la departamentul service vor face constatarea prealabilă pe baza datelor oferite de cumpărător în maxim 48 de ore.
Din acest moment, ne angajăm să remediem defecțiunea în cel mai scurt timp posibil, în funcție de disponibilitatea pieselor de schimb și a programărilor echipelor de service. Timpul maxim de remediere a defecțiunilor este de 30 de zile. În cazuri excepționale, de extremă urgență, cu acordul nostru, cumpărătorul poate să remedieze defectul în regim propriu (doar cu o firmă autorizată), această intervenție neafectând garanția echipamentului. În acest caz, în funcție de devizul lucrărilor efectuate, societatea noastră poate suporta un procent între 10% și 100% din costul reparației.
Completati formularul de mai jos pentru a trimite cererea dumneavoastra de asistenta service.